Saturday, July 13, 2013

macam dah tak ada harapan....

aku rase aku mmg tak dapat nak jadikan die teman sehidup semati aku.....
dah aku rase dah memang tak ade harapan.....
sebab ape...
sebab aku dapat tahu yang die dalam perancangan nak bertunang.....
memang aku terkejut la..
terkejut....sedih....hampe....
semue ade.....
aku rase aku nie mmg bodoh......
setiap saat....setiap detik....
aku selalu pikirkan die....
macam mane aku nak lupekan die sedangkan setiap kali aku asik teringatkan die....
...
tapi die ade ke nak teringatkan aku....
ade ke nak tanye khabar aku....
rasenyer tak de kot...
aku tahu die bukan milik aku lagi....
tapi sekurang kurangnyer takkan die tak tau yang aku suke kat die...
dan kalau boleh aku nak jadikan die isteri aku...
ye la aku tau....
aku nie bukan la sehebat orang yang die sayang tu...
orang tu ade kerjaya....
ade kereta....
ade duit....
aku ape ade.....
kerjaye pon tak de....
kerete pon tak de....takkan sampai mati nak naik moto...
duit pon tak banyak....
....
die beruntung dapat perempuan yang baik...
sopan santun....
berbudi bahase....
jujur....
aku rase aku tak layak dapat perempuan macam tu...
ye la aku nie kan BUDAK MALANG....
mane pernah yang elok aku dapat...
sumenyer yang buruk je...
...
aku hari hari berdoa....
agar die jadi teman hidup aku....
ijab khabulkan lah aku dgn die...
satukan lah aku dengan die...
tapi...
doa aku susah untuk di makbul kan...
sebab dosa aku terlampau banyak...
mungkin allah tak nak nasib die terok kalau die dengan aku...
....
nampak nyer aku TERPAKSA terime HAKIKAT....
aku kene kuat....
...
WALAU APA PON YANG TERJADI SAYA AKAN TETAP TUNGGU AWAK DAN TETAP SAYANG AWAK...


No comments:

Post a Comment