Monday, June 10, 2013




saya tahu saya memang lambat untuk mengatakan kepada awak....
tapi saya lebih kenal awak dari dia....
takkan masa tu awak tak dapat fikir apa yang saya rasa.....
saya betul2 tak lupekan awak sampai bile2....
saya buat semua nie pon sebab saya betul betul sayangkan awak...
tapi saya tak kesah pon....
sebab bak kate orang...kalau kite dah sayang sangat kat orang tu....
kite sanggup berkorban apa saja untuknya....
tapi saya tak sanggup korbankan diri saya tuk lepaskan awak...
saya lemah kalau awak takde...
saya tak kuat kalau awak berjauhan dengan saya.....
sebab dari mule mate saya terbuka je saya dah fikirkan awak dulu....
awaklah pelengkap hidup saya sekarang....
saya tak tahu la...awak rindu kat saya ke tak....
sayang kat saya ke tak....tapi yang pasti...
saya sayang dan rindu sangat kat awak...
Allah saje yang tahu sebesar mane saya selalu sayang rindu dan teringatkan awak...
Allah juge yang tahu perasaan saya sekarang mcm mane.....
bile jumpe awak...saya rase bahagia sangat...walaupon sekejap...
bile tak berjumpe saye rase tak kuat....
saye risau
saye takot kalau jadi ape ape kat awak...
memag awak slalu cakap yang awak ok...
tapi saye tahu awak tak ok sebenarnyer...
tu sebab saye risau....
klu awak tanye kenape saye sayang awak...
jawapannye mungkin sebab Allah dah bagi saye tangungjawab untuk menjage awak...
dan saya pun tak pernah letih atau mengeluh menjaga awak...
malah saya lagi gembira bila saya dapat jaga awak...
tu sebab saya tak kesah...
yang penting saya nak tengok awak selamat, sihat dan gembira selalu....
impian saya kat awak ialah saya akan dapat ckp kat awak "will you marry me"
dan menjaga awak hingga hujung nyawa saya....
harap harap tercapai...
saya akan terus menunggu sampai akhir hayat saya....
memang awak cakap awak faham perasaan saya....
tapi sebenarnye awak belom faham sepenuhnya lagi...
saya harap doa saya sepanjang hari akan termakbul insyaallah......


No comments:

Post a Comment