Saturday, June 1, 2013

this song actually ade kene mengene kot dalam hidup aku....
nak layan menaip jap....bukan copy paste tau...haha

ku slalu menyakitimu dan sering berdusta...
dan membuat kau tinggalkan aku....
pertelingkahan kita slalu tiada akhirnya...
melemaskan mu dan cintaku....

menantimu hingga kau kembali ..
dan mencoba menjagamu ...
setia dan hidupku selalu dengan mu ...
menantimu hingga akhir nanti.....

kenangan indah ketika kita bersama...
membuatku terbayangkan kamu...
ku tahu cinta ku tersemat dihati ku...
aku yakin hanya kau untukku...

aku kan menunggu ...
hingga kita kan bersama....
kau akan slalu ku cinta...


walaupun saya hanya mendapat bayangan awak saja...
tapi saya bahagia bila bersama


mungkin sekarang nie...ade tembok besar yang memisah kan kita.....
tapi saya yakin suatu hari nanti allah pasti akan satu kan kita.....
dan saya tak akan pernah berhenti berdoa.....

thankz a lot....



dari saya  ...          
azzizi aziz...




No comments:

Post a Comment